Проблема, над якою працює вчитель
«Формування читацьких інтересів молодшого школяра засобами мультимедіа та інтернет-ресурсів на уроках літературного читання»
Опис власного педдосвіду з проблеми
В досвіді подано теоретичний та практичний матеріал з проблем формування читацьких інтересів молодшого школяра засобами мультимедіа та інтернет-ресурсів.
Поетапно прослідковано застосування мультимедійних засобів та ресурсів Інтернету на уроках читання. Запропоновані методичні ідеї та рекомендації, дидактичні матеріали і розробки уроків з використанням мультимедійної підтримки, яка допомагає побудувати цікавий та ефективний урок. Розглядається питання формування школяра-читача в позаурочній діяльності.
Практика доводить, що при застосуванні мультимедійної підтримки на уроці читання та в позаурочній діяльності, інтерес до читання учнів підвищується, показники читацьких навичок збільшуються, якість знань учнів постійно зростає.
Матеріал може бути корисним для вчителів початкових класів, молодих спеціалістів.
Немає коментарів:
Дописати коментар